Sunday, March 13, 2011

The blue velvet chair

The only piece of furniture that moved with me from the U.S. to Sweden is my blue velvet chair. It has no real monetary value as I only paid $25 at a garage sale. But the funky blue velvet mixed with a pale pink Gustavian frame has become a part of my life story, with entire rooms designed around this sentimental piece. We're finally reunited after 10 years, and so my blog begins, sitting in my faithful Blue, to share tidbits of my foreign life in Sweden and stumblings across creative genius in every form.



Den enda möbel som flyttade med mig from USA till Sverige är min fräcka blå sammet fåtölj. Det finns inga riktiga penningvärde eftersom jag bara betalade $25 vid en loppmarknad. Men den läckra blå sammet blandat med en ljusrosa gustaviansk trä design har blivit en del av mitt livs historia, och inredning som kretsar kring fåtöljen. Vi är äntligen återförenade efter 10 år, och nu kan jag sitter i min trogna Blå och dela min syn på livet i Sverige och kreativt geni i alla former.

Until next time...
Tills nästa gång...
M

p.s.  If you enjoyed this post, I hope you'll become a follower of my blog and a fan on FB.

Timerhttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/

No comments:

Post a Comment

I'm listening! And responding - so let's create some buzz together for recycled and repurposed arts and crafts.

Related Post for bluevelvetchair.blogspot.com